Telefon numaramız: 0 466 361 39 00 Cep numaramız: 0 537 429 33 13

GÜRCİSTANA KİMLİKLE GEÇİŞ VE BATUM ŞEHİR TURLARI İÇİN BİZİ ARAYIN.

Batum

Hayallerinizin Ötesinde Bir Dünya Artık Kimlikle Bir Adım Ötenizde

Gürcistanın tatil kenti Batum; Acara özerk bölgesi içinde deniz kıyısında, müzikle dans eden su parkları, çok renkli şehir manzaraları ve özel mimarisiyle sizleri bekliyor.

Batum Şehir Turu
Batumun en güzel fotoğraf karelerini bizimle yakalamaya hazır mısın? O zaman otelimizden ayrılıp Sarp sınır kapısından Acara Özerk bölgesine giriyoruz. İlk durağımız Osmanlı döneminden kalma Gönye-Apsaros kalesi buradaki gezintimizin ardından batum şehir merkezinde Acara Arkeoloji Müzesini ziyaret edip dünyaca ünlü bitkilerin olduğu botanik parkına doğru yola çıkıyoruz. Keyifli bir botanik turu yaptıktan sonra öğle yemeğimizi almak için restoranımıza ulaşıyoruz. Gürcistan’ın en güzel yöresel tatlarından oluşan bir yemekten sonra, batum şehir merkezinde Sanat Müzesi, Batum Katedrali, Altın post anıtı, Saat kulesi ve meydanını geziyoruz. Buradan sonra batum şehir parkında deniz manzaralı bir yürüyüş bizi bekliyor. Meşhur gürcü şaraplarından almak için şarap evimize uğradıktan sonra merakla beklediğimiz su gösterilerini izleyip akşam yemeği, konaklama ve eğlence için Sarp Hotel’e hareket ediyoruz.
Ulaşım ve Rehberlik
Tüm hizmetlerimizde KDV dahildir.
Kimlikle geçiş harcı
Park ve müze giriş ücretleri
Öğle yemeği ücreti
Tüm kişisel harcamalar
10.12.2011 itibari ile Gürcistan ve Türkiye arasında yapılan anlaşma gereği kimlikle (pasaport olmadan) sınır geçişi mümkün hale geldi. Ayrıca Türk Hava Yolları ve Pegasus, Batumda bulunan TAV Havalimanına İstanbul’dan (sadece kimlikle) düzenli uçak seferlerine başladı. Batum havaalanına inen yolcular havaş otobüsleri tarafından ücretsiz alınarak çıkış işlemlerini yapmak üzere Hopa limanına getirilmektedir. ****İşlemlerinizi bitirdikten sonra ücretsiz otel servisimiz için bir telefonunuz yeterli.****

Hava Durumu

İletişim
+90 466 361 39 00 pbx
info@sarpotel.com

© 2014 Bu sitenin tüm hakları şirketimizce satın alınmıştır.